piątek, 24 sierpnia 2012

"MALUJĄC TĘCZĄ"

W poniedziałek wróciłam z Hamburga, gdzie spędziłam ostatni weekend i spieszę się podzielić z Wami szczęściem - moja praca "Malując tęczą" zdobyła 1 nagrodę w konkursie Pop Art IBA-2012 w kategorii "Bead Crochet. Bead Knitting"!!!
 Praca całkowicie wykonana na szydełku w technice koronka irlandzkiego. "Ołówki" - koralikowo-szydełkowe sznurki z metalowymi końcówkami pomalowanymi farbami akrylowymi.
 
Oto praca

Ja z certyfikatem. Ta elegancka Pani w okularach to Verena Greene-Christ

W roli modelki moja koleżanka z Austrii, Swietłana :)

Ale to nie wszystko - za parę dni napiszę kilka słów o samej wystawie. :)   

31 komentarzy:

  1. gratulacje, naszyjnik jest przecudny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję! W Hamburgu pewna Pani powiedziała nawet, że miejsce tej pracy w muzeum...

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje!!!! Wcale nie jestem zaskoczona Twoim I miejscem bo prace masz przepiękne!!!! Bardzo chciałam tam pojechać, ale niestety nie udało mi się,tym bardziej jestem ciekawa Twojej relacji!!!! Wrzuć mnóstwo zdjęć, będę się nimi upajać tak jak z poprzedniego roku !!!!!!Pozdrawiam ciepło !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś!!^^ Wielkie dzięki za gratulacje! :D Mam nadzieję, że następnym razem uda Ci się pojechać na wystawę, bo wydaje mi się, że za rok będzie jeszcze ciekawiej!! ^^

      Usuń
  4. Gratulacje!!! Fantastyczna interpretacja tematu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Miło mi, że praca się podoba!^^

      Usuń
  5. Ależ to piękne! Sam pomysł genialny a wykonanie mistrzowskie! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że tęcza jak najbardziej odpowiada pop-artowi *^_^* Dziękuję))

      Usuń
  6. Gratuluję!!!, naszyjnik przepiękny, należało Ci się pierwsze miejsce, jak nic:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będę się starała utrzymać na tym poziomie :)

      Usuń
  7. Gratuluję! Praca rewelacyjna. Lubię kolorową biżuterię. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię jaskrawe kolory - są bardzo inspirujące. Dziękuję))

      Usuń
  8. Wonderful colors, interesting design.
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. To piekna praca wiec nie dziwi nikogo Twoj sukces. Gratuluje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również gratuluję!Byłam pewna ,że I miejsce będzie Twoje,bo naszyjnik jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za gratulacje!!! :D
      Widziałam Twoje ostatnie bransoletki - wszystkie są śliczne!^^

      Usuń
  11. Łał...jakie to śliczne. GRATULUJĘ.

    Świetłanko ja ci powiem ,że skarbem rękodzieła to jesteś Ty. Przesyłam całuski. Bardzo się cieszę ,że można tu zaglądać. Czysta adrenalina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać takie komentarze, to dla mnie najwyższa nagroda!!! Dziękuję bardzo)))

      Usuń
  12. Светочка, очень красивая работа! Поздравляю!!! Обязательно напиши о Гамбурге! Мне не удалось поехать в этом году :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Привет, Наталка! Очень рада тебя видеть, спасибо за поздравление! Жаль, что в этом году тебя не было в Гамбурге, но с каждым годом выставка все интереснее! Так что обязательно планируй поездку на шоу-2013!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ale cudo!!! jestem pod ogromnym wrażeniem :) Bardzo się cieszę że tutaj trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też się ciszę, że Pani tutaj trafiła! ^^

      Usuń
  15. zbieram szczękę z podłogi...:P fenomenalne, na prawdę naszyjnik robi niesamowite wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa! Dziękuję bardzo!!!

      Usuń
  16. Witam serdecznie, jestem oczarowana i brak mi słów, trafiłam tutaj całkiem przypadkiem i dech mi zapiera na każdej stronie!
    Gratuluję nagrody, talentu, umiejętności!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu!^^
      Dziękuję za takie słowa! Inspirują mnie do robienia nowych lepszych prac!

      Usuń