sobota, 3 marca 2012

Huraaaaaaaaaa! :]

W tym tygodniu zostały ogłoszone wyniki konkursu "Fairy Beads 2012". Moja praca "Letnie popołudnie" (połączenie mikro-makramy i plecionych z drobnych japońskich koralików detali) zdobyła III miejsce w swej kategorii. Niestety nie mogę jej pokazać do momentu, aż będzie ona opublikowana w magazynie "Fashion Magazine. Fashion Handmade". Piszę o tym, ponieważ bardzo chciałam się podzielić swoją radością.

A na razie, pokazuję sznurek, który w poniedziałek poleci do Taszkentu - robiłam go teściowej na urodziny.

Jak i wszystkie moje sznurki jest zrobiony według mojego własnego schematu, ale tym razem z rozszerzeniem - w samej cienkiej części 8 koralików w okręgu, a w samej grubej -19. Koraliki czeskie PRECIOSA 3,1mm.

12 komentarzy:

  1. Gratulacje !!! Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję III miejsca :)
    Zdradź proszę jak zrobic takie rozszerzenie sznura nie "gubiąc" wzoru. Dla mnie to tajemnica nie do rozszyfrowania :( pomimo, że sznury robię od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :) Co do sznura: ten sznur składa się z 24 kawałków - 12+12. Do każdego z 12 kawałków robiłam osobny schemat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Света, поздравляю! Ты молодец! А шнурик - замечательный :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Наконец-то осилила шнур с расширением. Очень рада, что тебе понравилось!=)

      Usuń
  5. Serdecznie gratuluje podium !!!
    Sznur jest przepiękny, od razu się zakochałam w tym wzorze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Trochę się namęczyłam z tym wzorem, ale chyba praca nie poszła na marne. :D

      Usuń
  6. Witam,
    jestem zachwycona Pani pracami, serdecznie gratuluję zajęcia III miejsca. Bardzo niecierpliwie czekam na zdjęcie tego drobiazgu.
    Skorzystałam z informacji o programie DB-BEAD i bardzo dziękuję za jej umieszczenie.
    Jeśli mogę mieć prośbę to proszę, jako koralikomaniak, o schemat do wspaniałego sznura urodzinowego dla teściowej, wzór ten jest wyzwaniem dla mnie i jeśli mi się uda go wydziergać to będzie najfajniejszą biżuterią jaką sobie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że moje informacje się przydały. :) Zrobiłam wykres wszystkich schematów do sznura "urodzinowego" ;), jutro umieszczę na blogu.

      Usuń
  7. Привет!Ты себе не представляешь, насколько я польщена твоим подарком. Спасибо огромное. У тебя золотые руки!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо.Главное, чтобы он без приключений доехал до Ташкента.:)

      Usuń