czwartek, 18 września 2014

Ostatnie wiadomości.

Skończyło się lato, wszystkie jarmarki już za nami, dzieci poszły do szkoły i mam czas na letnie opowieści.
Co ja robiłam latem?
Battle of the Beadsmith, jarmarki, działka, Hamburg...
Ale o wszystkim po kolei.:)
Najpierw wiadomość z ostatnich dni - serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do mojego sklepiku na Etsy, jest już otwarty.

https://www.etsy.com/ru/shop/TreasuresOfCrafts

I dzisiaj pokażę swoją pracę, którą uplotłam specjalnie dla "Battle of the BeadSmith".

The Sands of Time

Mikro makrama w połączeniu z koralikowymi kwiatuszkami.
Nitki nylonowe S-Lon i C-Lon, TOHO magatama, Delica oraz szklane i akrylowe duże koraliki. 







Niestety, już w pierwej rundzie przegrałam bardzo ładnej kolii sutaszowej, ale nadal jestem zadowolona ze swojej pracy, bo ten komplet robiłam dla siebie. :)

Ciąg dalszy nastąpi...

6 komentarzy:

  1. Niezmiennie podziwiam Twoje prace ,zaczynam mieć chęci poznać "makramę" , tak bardzo podobają mi się prace wykonane ta techniką. Pozdrawiam Cię ciepło i gratuluję ,"Rocaille" ta praca jest godna
    medalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zawsze mi przyjemnie czytać Twoje komentarze. Cieszę się, że zainteresowała Cię makrama. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Przepiękny komplet! piękne kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń