wtorek, 1 listopada 2011

My Lovely Beads: wrześniowy numer magazynu.

Tak się cieszę! Po prostu muszę się pochwalić:
We wrześniowym numerze magazynu "My Lovely Beads" został przeprowadzony wywiad ze Srebrnymi Finalistami konkursu "Fashion Colorworks 2011". Jednym z takich Finalistów, a raczej Finalistek, byłam ja.
W tym numerze były także opublikowane zasady konkursu IBA-2012 w Hamburgu i wiele innych ciekawych rzeczy...
Zobaczyć to wszystko można klikając tutaj.

A, i jeszcze jedno: na zasady konkursu "Fashion Colorworks 2012" zostało czekać niedługo (obowiązkowo o tym napiszę).

2 komentarze:

  1. Pani Swietłano, przeczytałam o Pani w G.W. Trafiłam na bloga. Podobają mi się Pani dzieła!!!
    Życzę wielu sukcesów i nieustawania w pracy!
    Pozdrawiam serdecznie-Ewa M
    Opublikowałam Pani naszyjnik na Facebooku, może ktoś kupi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani bardzo za komentarz i życzenia! =)

    OdpowiedzUsuń