wtorek, 1 listopada 2011

Nowe sznurki.

W ostatnie dni jakoś mi się zachciało wyszydełkować trochę sznurków. Dzisiaj umieszczam zdjęcia dwóch ostatnich.
 Do robienia tych sznurków użyłam czeskich koralików 3,1mm i trochę farfalle (bardzo podobał mi się pomysł Weroniki z tymi farfalle) .

Schematy do tych sznurków opracowałam używając bardzo fajnego programu komputerowego DB-bead. Pobrałam go z Internetu ok. półtora roku temu, kiedy uczyłam się robić takie sznurki. Ten program pozwala robić schematy sznurków od 5 do 30 koralików w rzędzie używając tylko dziewięciu kolorów. Nie wiem, czy kogoś to zaciekawi, ale zamieszczam schemat jednego ze sznurków. Sznurek na 8 koralików, w rapporcie (powtarzająca się część rysunku) 64 koraliki.
Trzecia kolumna pokazuje, jak powinien wyglądać sznur w rzeczywistości. Po prawej stronie jest pokazany porządek nizania koralików dla jednego rapportu. Dla sznurka o długości 40cm nabrałam około 20 rapportów. 
Jeśli będą jakieś pytania, z chęcią odpowiem! =)

6 komentarzy:

  1. Długo się wpatrywałam z zdjęcie nim znalazłam farfalki! Takie maciupkie! Sliczne sznury!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś miesiąc temu opanowałam technikę szydełkowania i bardzo ją polubiłam :) bardzo fajne te sznury wielokolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniko, dziękuję, kochana, za to, że wpadłaś! Farfalle tak trudno zobaczyć, dlatego że są nie tylko malutkie, ale i przezroczyste =)

    OdpowiedzUsuń
  4. AgapeArt, dziękuję bardzo! =D
    Myślę, że czasami będę umieszczała schematy do takich sznurków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Света, очень красивые жгуты :) Схемка тоже пригодится ;)Привет Тебе из Ольштына!

    OdpowiedzUsuń
  6. Привет, дорогая! Рада тебя видеть. Вот, потянуло меня на тонкие шнуры (до этого вязала не меньше чем на 14 бисерин в круге). Приятно,что они тебе понравились.:)На днях еще пару выложу. Ну и схемки свои некоторые тоже буду выкладывать.:)

    OdpowiedzUsuń