czwartek, 5 grudnia 2013

LATO. JARMARK GRYFITÓW.

Witam was, moje drogie czytelniczki!

Jutro już przyjdzie Święty Mikołaj, święta tuż-tuż, za oknem pochmurno i chłodno, więc sam czas wspomnieć o słońcu i letnio-jesiennych wydarzeniach.
Wydarzenie pierwsze - Jarmark Gryfitów w Słupsku. W tym roku uczestniczyłam przez trzy dni.
W dniu pierwszym gospodarzem jarmarku był słupski MCK, pracownicy którego przygotowali dużo różnych konkursów i atrakcji dla dzieci.
W związku z tym, że dzień był upalny, jarmark odwiedziło mało ludzi (większość pewnie opalała się na plaży), ale dzieci zostały zadowolone. :)



Ja i pani Agata z MCK, z którą jesteśmy dobrymi koleżankami :)
W dniu drugim na jarmarku powstała prawdziwa wioska rycerska.... Była opowiadana historia Pomorza. Pokazywano również tańce tamtych czasów, a także broń. Pod koniec nawet odpalili małą armatę!


Pracował kowal i na życzenie można było kupić podkówki na szczęście:)  .



Można było poczęstować się gorącym średniowiecznym chlebkiem z miodem lub jabłkami




A to nasze stoisko:)

W trzecim dniu słuchaliśmy piosenki kaszubskie....








Na straganie koło nas pani sprzedawała różne fajne rzeczy, wykonane własnoręcznie :)

Przez te trzy dni wiernie mi towarzyszyła moja córka :)

A oto para zdjęć, które zrobiliśmy po drodze z jarmarku w ostatnim dniu.

Takie wrażenie, jakby na tym dachu zebrały się wszystkie gołębie Słupska :D

A takie chmury były w ciągu całego dnia :(

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ! :)

2 komentarze:

  1. Kiedyś byłam na tej imprezie, ale raczej nie widziałam tak oryginalnej biżuterii... :-). Latem jestem w Rowach, a do Słupska rzut beretem...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ani razu nie byłam na jarmarkach poza Słupskim, ponieważ nie prowadzę samochodu, a autobusem byłoby trochę kłopotliwe ;)
      Jeśli wpadniesz kiedyś do Słupska - miło będzie się spotkać :)

      Usuń