środa, 29 października 2014

Reklama. Warsztaty.

Nagle zrozumiałam, że piszę o prowadzonych przeze mnie warsztatach, a ogłoszenia reklamowego nie zrobiłam!
A więc...
REKLAMA!
1.Prowadzę warsztaty koralikowe oraz zajęcia ze splotów makramy. 
Każdą sobotę od 13.00 do 16.00 w  słupskim MCK-u, ul. 3-go Maja, 22.  Wszystkie szczegółowe informację dotyczące zapisów umieszczane są na stronie internetowej Kina Rejs (Młodzieżowe Centrum Kultury w Słupsku).
2.Dla osób chętnych prowadzę zajęcia indywidualne. 
Zajęcia odbywają się w mojej pracowni (t.j. w mojej własnej kuchni). Termin, koszt i temat zajęć do uzgodnienia.
3.Na zlecenie mogę zrobić zajęcia "wyjazdowe" :)
Tu są tylko dwie ważne sprawy: a) grupa nie mniej niż 5 osób; b) wygodne połączenie autobusowe lub kolejowe (niestety, nie prowadzę samochód).
Na zajęciach zaznajamiam ze znanymi technikami oraz moimi własnymi opracowaniami. Wszystkie potrzebne materiały i narzędzia dostarczam osobiście, więc nie musicie się tym martwić :)


Jeżeli ktoś będzie zainteresowany w mojej ofercie, proszę wszystkie pytania kierować mi na mail. (można przez komunikat po lewej stronie blogu).

A teraz para słów o ostatnich wydarzeniach. :)
Na ostatnie zajęcie Justynka ze Słupska i Ela przyniosły swoje gotowe bransoletki, Basia opublikowała zdjęcie swojej bransoletki na swoim blogu. Niesamowicie im wyszło. Czy zgadzacie się ze mną? 

 W tym tygodniu, oczywiście, zajęcia nie będzie, ale w następną sobotę, 8.10.2014 roku, będziemy się uczyć robić "sznury ukośne". Mamy kilka miejsc wolnych. Serdecznie zapraszam osoby chętne. :)


A to "przedłużenie lata" na moim parapecie: 
Powój, wilec- jeden pęd, ale kwiaty w różnym kolorze. 



 i trójsklepka.




2 komentarze:

  1. szkoda,ze do slupska musze przejechac cala polske:/ chetnie nauczylabym sie ukosnika, bo samej cos mi nie chce wychodzic.
    moze na wakacjach bede nad morzem, to wtedy przy okazji zalapie sie na jakis kursik. choc nie ukrywam, ze sadze,ze do tej pory ukosnik bede potrafila juz robic doskonale!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię w to, że Pani nauczy się tego ukośnika:) ale powód się spotkać i nauczyć się czegoś innego zawsze się znajdzie;)

      Usuń