niedziela, 12 października 2014

Moje warsztaty w Słupsku.

Drodzy czytelnicy, mam dla Was taką wiadomość: od września prowadzę warsztaty koralikowe oraz mikro makramowe. Zajęcia odbywają się w każdą sobotę od 13.00 do 16.00 w słupskim MCK-u. Warsztaty jak cykliczne tak i jednorazowe. Wszystkie informacje dotyczące każdego spotkania są umieszczane na Facebooku Kina Rejs.
Już odbyły się trzy spotkania, na których uczestniczki poznały tajemnice ściegu ażurowego i jedno zajęcie, podczas którego stworzyły kolczyki ściegiem peyote.

Justynka przyjeżdża z Elbląga. :) Jest bardzo miła i zdolna.



Taką kolię wyczarowała Agnieszka.

Jeszcze jedna Justyna, tylko ze Słupska.


Wśród uczestniczek, jak i zawsze, są Agatka
oraz Ela.

Sznurki ażurowe z koralików-rurek tworzyłyśmy na trzecim zajęciu.

A to wynik wczorajszego spotkania.

Kolejne spotkanie odbędzie się w sobotę, 19 października, o godzinie 13.00 w sali "TANGO" Kina Rejs.
Będziemy robić taką bransoletkę:
(Bransoletka wykonana wg pomysłu M. W. Fedotowej)


Serdecznie zapraszam osoby chętne. :)

2 komentarze:

  1. Bardzo sie cieszę,że Janola ( http://zamkowagaleria.blogspot.com ) skierowała mnie tutaj. Chciałabym zacząć chodzić na warsztaty, bardzo żałuję, że niestety w tę sobotę nie będzie mnie w Słupsku. Mam nadzieję,że to nie będą ostatnie warsztaty prowadzone przez ciebie w moim mieście ;-)
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło.:) Oczywiście że to nie są ostatnie warsztaty) Będzie świetnie zobaczyć Cię wśród uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń