niedziela, 19 października 2014

Wczoraj w MCK-u

Odbyło się ostatnie spotkanie z kursu splotów ażurowych. Justynka zaprezentowała swoją kolie, którą zrobiła na tych zajęciach.


Eli tak bardzo spodobało się robienie kolczyków z zeszłego zajęcia, że w ciągu tego tygodnia zrobiła jeszcze trzy pary.

Na zajęciach byli wszyscy ci, którzy przychodzili na poprzednie zajęcia. Atmosfera, jak zazwyczaj, była bardzo przyjemna :) 

Przyłączyła się do nas także Basia.


Wszystkie uczestniczki są bardzo utalentowane, dlatego wszystkim wyszła to, co i było zaplanowane :) Niestety, nie starczyło czasu, żeby skończyć bransoletki.

 Ale akurat Justynce się udało :)

 Miła niespodzianka - było bardzo przyjemnie dostać przepiękny bukiet od Justynki! :) 

Bardzo się cieszę, że miałam okazję pracować z nimi wszystkimi i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy i będą do nas przyłączały się także kolejne osoby :)


A od następnej soboty zaczyna się nowy kurs - sznury koralikowo-szydełkowe. Cała informacja na stronie Kina Rejs. Serdecznie zapraszam!


Dziękuję za uwagę!

5 komentarzy:

  1. Super! Jak dla mnie trochę za daleko..., ale cieszę się, że trafiła do Ciebie Basia i aż przyjemnie popatrzeć jaka zadowolona...
    Pozdrawiam i z przyjemnością będę do Was zaglądać - wirtualnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też bardzo się cieszę, że poznałam Basię.
      Przyjemnie jest Cię widzieć chociażby wirtualnie:) Śledzę Twojego bloga, bo naprawdę zachwyca mnie to, co robisz! :)

      Usuń
  2. Było twórczo, było przyjemnie, było... Mogłabym pisać jeszcze wiele pochwał, ale tylko napiszę,że na następnych zajęciach też będę.
    Po prostu muszę tam być!
    Nawet moje niepowodzenia mnie nie zrażały. W każdym momencie można było liczyć na Twoje wsparcie, zauważałaś każdą niezadowoloną minę i niepewny ruch rąk.
    serdecznie pozdrawiam i do soboty ! Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać,że umiesz robić zdjęcia, bo podobam się sobie na nich ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za Twoje miłe słowa! Bardzo się cieszę, że Cię poznałam i że podobają Ci się moje zajęcia. Mam nadzieję, że następne zajęcia Cię nie rozczarują :)
      Widziałam też Twoją ukończoną bransoletkę - wyszło Ci naprawdę świetnie!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń